Kernprogramma kern Ingen gemeenteraadsverkiezingen 2022 gemeente Buren

Hallo inwoners van Ingen, hieronder staan de resultaten van onze vragenlijst die wij onder de inwoners van Ingen hebben gehouden voor ons nog te schrijven verkiezingsprogramma Gemeentebelangen Buren periode 2022 - 2026

Heeft u in uw buurt last van verkeer? Denk aan verkeersdrukte, verkeerslawaai, rijgedrag?

00 %: Ja, namelijk

Ervaart u overlast op de dijk in Ingen en zo ja, wat zou de gemeente er aan moeten doen?

00 %: Ik ervaar geen overlast

00 %: Ik ervaar wel overlast en dit zou er aan gedaan moeten worden: Meer onder de aandacht brengen bij de politie (vragen om meer handhaving)

00 %: Ik ervaar wel overlast en dit zou er aan gedaan moeten worden: (meer) Drempels aanbrengen

00 %: Ik ervaar wel overlast en dit zou er aan gedaan moeten worden: De weg over de dijk versmallen

00 %: Ik ervaar wel overlast en dit zou er aan gedaan moeten worden: Meerdere weekeinden per jaar afsluiten voor auto's en motoren

00 %: Ik ervaar wel overlast en dit zou er aan gedaan moeten worden: Altijd afsluiten voor auto's en motoren (uitzondering aanwonende)

Het landschappelijke karakter van Ingen staat behoorlijk onder druk, enerzijds door de uitbreidingen van met name de boomteeltsector en de grote loodsen bij de fruitteelt. Is dat prima of moet het anders?

00 %: Prima, heb er geen last van

00 %: Prima, maar moet wel meer landschappelijk worden ingepast

00 %: Prima, maar samen met de inwoners moet er worden bepaald, waar wel en waar niet

00 %: Niet oké

Op welke manier zou Ingen in 2050 100% energieneutraal moeten zijn?

00 %: Focus leggen op energie besparing door middel van isolatie

00 %: Inzetten op zonnepanelen op daken van huizen, loodsen, daken/schuren van bedrijven

00 %: Inzetten op transparante zonnepanelen in plaats van plastic tunnels bij de fruitteelt

00 %: Inzetten op het benutten van warmteverschillen in de bodem en van het water

00 %: Zonnepanelen op weilanden met ruimte voor kippen/schapen onder de panelen

00 %: Zonnepanelen op weilanden met ruimte voor natuur onder de panelen

00 %: Windmolens zijn welkom in Ingen

Op welke manier levert u een bijdrage of zou u een bijdrage willen leveren aan de leefbaarheid bij u in de buurt?

00 %: Buurtbijeenkomsten

Hoe ziet u het dorp Ingen in het jaar 2040?

00 %: Een dorp dat is gericht op landbouw/fruitteelt/bomenteelt

Op welke manier is uitbreiding van verblijfsrecreatie in het dorp Ingen gewenst?

00 %: Kleine camping, Glamping of kleinschalig vakantiepark

00 %: Vakantiepark

00 %: B&B’s

00 %: Niet

In totaal hebben ... inwoners van Ingen onze vragenlijst ingevuld.

Wat is onze volgende stap: Onze bedoeling is om de opgehaalde gegevens met de inwoners van Ingen te bespreken. Dit bij voorkeur fysiek, maar door de huidige situatie rondom Corona is dat op korte termijn niet mogelijk. Wij hopen dat er in de loop van december meer duidelijkheid over komt en dat we u dan kunnen informeren over het vervolg.

DE ENQUETE IS AFGEROND, U KUNT DEZE NIET MEER INVULLEN EN VERSTUREN

Hallo inwoners van Ingen, hier kunt u uw mening/opmerkingen achterlaten voor ons nog te schrijven verkiezingsprogramma Gemeentebelangen Buren periode 2022 - 2026

De informatie die wij met deze enquête ophalen is een waardevolle aanvulling voor onze partij richting de nieuwe verkiezingen. Immers gaat het niet over ons, maar om wat er leeft onder onze inwoners. De input verwerken we zo veel mogelijk in onze verkiezingsprogramma 2022, de persoonlijke gegevens worden na de enquête door ons verwijderd.